حزب‌الله لبنان پادگان برانیت صهیونیست‌ها را هدف قرار داد

حزب الله لبنان اعلام کرد که با شلیک موشک برکان پایگاه نظامی صهیونیست‌ها با نام برانیت را هدف قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان امروز دوشنبه پادگان «برانیت» در مرز لبنان و فلسطین اشغالی را با موشک‌های «برکان» هدف قرار داد که مستقیماً به پادگان اصابت کرد و سربازان ارتش اشغالگر زخمی شدند.

براساس گزارش المیادین، پادگان برانیت مرکز فرماندهی لشکر ۹۱ گالیله است که مسئولیت دفاع در سراسر مرز لبنان را بر عهده دارد و همچنین شامل دو تیپ اصلی تیپ ۳۰۰ و تیپ ۷۶۹ است. به گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، در نتیجه حملات حزب الله به «برانیت» در الجلیل غربی، دو نظامی صهیونیست زخمی شدند.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نیز تأیید کرد که اشغالگران با شلیک موشک‌های حزب الله به سمت «برانیت»، «ساسا» و «متات»، صبح پرتنشی را در شمال اشغالی تجربه می‌کنند.

ایتان داودی، رئیس شهرک مارگالیوت در این خصوص اعلام کرد که آنچه حزب الله به سمت پادگان‌ها و شهرک‌های صهیونیستی پرتاب می‌کند، موشک‌های کاتیوشا یا موشک‌های معمولی ضد تانک نیست، بلکه موشک‌هایی است که حاوی مواد منفجره زیادی است و پژواک آن‌ها در سراسر منطقه احساس می‌شود. داودی اضافه کرد: آنچه اتفاق می‌افتد، بازی کودکانه نیست، بلکه جنگ است و ما از دولت می‌خواهیم جلوی آن را بگیرد، اما هیچ‌کس به خواسته‌های ما پاسخ نمی‌دهد.

پیشتر رسانه‌های صهیونیست گزارش داده بودند که حزب‌الله می‌تواند در مدت دو ساعت حدود هزار موشک به سمت «تل آویو» پرتاب کند که نشان می‌دهد برخی از موشک‌هایی که پرتاب خواهند شد «دقیق» و برخی به سمت آسمان‌خراش‌های تل‌آویو شلیک خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
دم نیروهای نظامی لبنان گرم ،مرحبا گل کاشتید
Iran (Islamic Republic of)
احسان شهریاری
۱۷:۱۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
مهندسی جنگ حزب الله واقعا عالیه . دمشون گرم . خیلی قشنگ دارن میجنگن . عجز اسراییل رو به وضوح میشه در برابر حزب الله دید . حزب الله کاری کرده که اسراییلی ها قدرت تحلیلی شون رو از دست دادن و توی تصمیماتشون احساسات داره بر منطق غلبه میکنه و این نقطه یعنی شروع یک شکست سنگین بر پایه تصمیمات غلط . اسراییل بهایی رو بابت این جنگ داد که تا مدت های زیاد عواقبش رو میبینه. حماس کاری کرد که اسراییل وارد یه بازی دو گزینه ای بشه. گزینه اول : باید شکست رو قبول کنه و برگرده و گزینه دوم : به قیمت از دست دادن همه داشته هاش پیش بره . خخخخخخ هر دو گزینه یعنی شکست اسراییل . ماشالله . خدا قوت . اینجور جنگیدن واقعا مهندسی و برنامه ریزی دقیق میخوادا .
Iran (Islamic Republic of)
حاج اسماعیل بویری منج چهروبی
۱۶:۰۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
حزب الله، حزب الله ، حافظ بیت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
درود وسلام بر حزب الله لبنان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
جنگ اسرائیل و لبنان باعث نابودی زیرساخت های اقتصادی لبنان میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
انشاالله برعکسش بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
اسراییل اینقدر جنایت کرده که اگه هزار برابر اینام بهش بزنن حق دفاع نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
ماشاالله
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
حزب الله و حشد الشعبی و یمن = سرور اعراب
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای اسلام
۱۴:۲۳ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
درود بر حزب الله دستشون بی بلا
آخرین اخبار