توسعه شبکه برق در شهرستان باوی

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: ۱۴ کیلومتر شبکه برق در سطح شهرستان باوی با اعتباری بیش از ۲۷۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال احداث و توسعه یافت.

عبدالحمید عباس شیاری گفت: از ابتدای امسال‌ تاکنون طرح‌های متعدد خدمت رسانی به شهروندان در سطح کلانشهر اهواز اجرا شده که برق‌رسانی و تامین برق مطمئن و پایدار در شهرستان باوی از آن جمله است.

او ادامه داد: در این طرح بزرگ تاکنون تعداد ۸۲ اصله پایه فشار ضعیف، تعداد ۱۱۴ اصله پایه فشار متوسط، ۱۲ هزارو ۱۰۴ متر سیم آلمینیومی فشار متوسط، یک هزارو ۷۳۸ متر کابل خودنگهدار فشار ضعیف، ۸۵۶ متر کابل خودنگهدار روشنایی نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز می گوید: در راستای افزایش کیفیت ولتاژ شبکه برق و جلوگیری از بروز نوسان به ویژه در فصل تابستان تعداد ۳۲ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۱۲ هزار و ۸۰۰ کیلو ولت آمپر در برخی مناطق شهری و روستایی نصب شده است.

به گفته او با توجه به شرایط جوی حاکم بر منطقه خوزستان و گرمای شدید هوا، شاهد فرسایش سریع برخی تجهیزات منصوبه روی شبکه هستیم که مقره‌ها به منظور استمرار خدمات رسانی مطلوب از ابتدای سال تاکنون تعداد ۶۸۰ مقره سیلیکونی روی شبکه برق نصب شده است.

برچسب ها: شبکه برق ، تامین برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.