پایداری برق در شهر الهایی با اصلاح و بهسازی شبکه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اصلاح و بهسازی شبکه برق در مسیر اصلی الهایی به منظور تامین برق مطمئن و پایداراین شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: عملیات اصلاح و بهسازی شبکه برق در مسیر اصلی الهایی با حضور ۱۲۴ مامور فنی برق در قالب ۲۱ گروه ویژه عملیاتی با هدف تامین برق مطمئن و پایدار و نیز مقاوم سازی خطوط پرعارضه و به منظور افزایش میزان تاب آوری خطوط برق اجرا شد.

او اعتبار هزینه شده برای این عملیات را ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: در این عملیات یک روزه، نسبت به تعویض ۳ اصله پایه فشار متوسط فرسوده، ۶۸ مورد پرس اتصالات سست فشار متوسط، تعویض یک فاصله سیم فشار متوسط، آرایش شبکه فشار ضعیف معابر اصلی، تعویض ۲۰عدد کنکتور چهار شاخ، تعویض ۶ عدد زین هاتلاین، تعویض ۷ عدد کراس آرم چوبی، تعویض ۴۰ عدد مقره میخی و ۱۲ عدد مقره کششی اقدام شد.

کریمی افزود: همه تلاش مجموعه برق اهواز به منظور حفظ رضایتمندی شهروندان در برخورداری از برق مطمئن و پایدار و همچنین تحقق چشم انداز شرکت در جهت کاهش میانگین زمان خاموشی به ازای هر مشترک که برای سال ۱۴۱۰، ۹۹ دقیقه در نظر گرفته شده، است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: شبکه برق ، تامین برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.