استاندار کردستان:

اجرای عدالت و پیگیری مطالبات پرستاران مورد توجه دولت سیزدهم است

استاندار کردستان، کارنامه جانفشانی و ایثارگری پرستاران را درخشان توصیف کرد و گفت: تحقق مطالبات جامعه پرستاران و اجرای عدالت در نظام پرداخت مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار دارد.

اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه در دیدار صمیمی با اعضای هیات مدیره سازمان نظام پرستاری و جمعی از پرستاران شهرستان‌های سنندج و مریوان گفت: پرستاران با دل و جان در خدمت مردم و بیماران هستند و در بحران اپیدمی کرونا بر همه مشخص شد که تلاش این قشر تا چه حد در تامین سلامت مردم مفید و حیاتی است.

استاندار کردستان، کارنامه ایثارگری و جانفشانی مدافعان سلامت بویژه پرستاران را درخشان توصیف کرد و گفت: تحقق مطالبات جامعه پرستاران و اجرای عدالت در نظام سلامت مورد توجه جدی دولت سیزدهم قرار دارد.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم بر اساس توان و حیطه کاری بر مبنای قانون و عدالت، شرایط مطلوب برای این قشر و ارتقای وضعیت آنان در ابعاد مختلف در راستای توسعه نظام سلامت، فراهم شود.

استاندار کردستان در ادامه توریسم درمانی را راهبردی مناسب برای درآمدزایی و فرصتی برای اشتغالزایی در کردستان عنوان کرد و گفت: توریسم درمانی ظرفیتی نهفته و محور توسعه است و با رفع موانع موجود  می‌تواند برای دانشگاه علوم پزشکی آورده عظیمی به همراه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.