اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

دستگیری مسافر اتوبوس با یک کیلو تریاک/هشدار پلیس به مخلان نظم و امنیت

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز هفتم بهمن ماه سال ۱۴۰۲ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران در بازرسی تکمیلی از خودرو در وسایل یکی از مسافران اتوبوس یک کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: ماموران پس از شناسایی مسافر قاچاقچی وی را دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سرهنگ خدایی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

هشدار پلیس به مخلان نظم و امنیت

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای رسیدگی به مطالبات مردمی و سلب تحرک از هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی، اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی از ماموران کلانتری‌های ۱۱ مدرس، ۱۷ غیاث آباد و ۲۱ محمودآباد با اخذ دستور قضائی به مناطق جرم خیز و شناسایی شده اعزام و ۳۵ خرده فروش و مصرف کننده مواد مخدر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به کشف بیش از یک کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد و گفت: کشف ۲۵ فقره سرقت و دستگیری ۳۷ سارق از دیگر توفیقات این طرح بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.