رئیس اورژانس استان زنجان خبر داد؛

انتقال ۱۱ مصدوم زنجانی در شب گذشته به مراکز درمانی

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان از انتقال ۱۱ مصدوم زنجانی در شب گذشته به مراکز درمانی استان خبر داد.

داریوش تقی‌لو رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان با بیان اینکه شب گذشته  ۱۱ مصدوم زنجانی به دلایل مختلف به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند، گفت: این افراد به دلیل مصدومیت در سانحه رانندگی و نیز مسمومیت با گاز مونواکسید کربن به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی در خصوص وقوع سانحه رانندگی، اظهار کرد: در این سانحه رانندگی که ساعت ۲۲ و ۱۷ دقیقه شب گذشته در جاده قره‌پشتلو (سه‌راهی سهرین) اتفاق افتاد، یک دستگاه پژو پارس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ به صورت رخ به رخ با هم برخورد کردند که در پی این تصادف هشت نفر مصدوم شدند.

این مسؤول با اشاره به اینکه سه دستگاه آمبولانس از ارمغانخانه، اشراق و روزبه به محل وقوع حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: همه مصدومان که شامل سه آقای ۱۲، ۲۴ و ۳۲ ساله به همراه پنج خانم ۱۷، ۱۸، ۲۶، ۳۱ و ۶۷ ساله بودند، بعد از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان در خصوص حادثه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن نیز یادآور شد: در این حادثه نیز که در ساعت ۲۱ و ۵۵ دقیقه شب گذشته در خیابان جمهوری اتفاق افتاد، سه نفر بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن دچار مسمومیت شدند.

تقی‌لو افزود: این افراد که شامل دو آقای ۵ و ۳۰ ساله و یک خانم ۲۷ ساله بودند، به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.