افتتاح نمایشگاه کسب و کار‌های خانگی در تیکمه داش

به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) و دهه فجر نمایشگاه کسب و کار‌های خانگی بانوان در بخش تیکمه داش شهرستان بستان آباد افتتاح شد.

به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) و دهه فجر نمایشگاه کسب و کار‌های خانگی بانوان بخش تیکمه داش در دانشگاه جامع علمی کاربردی استار شهریار در شهرستان بستان آباد افتتاح شد. 

این نمایشگاه با همکاری ستاد برگزاری مراسم این بخش و کتابخانه عمومی آیت الله شهیدی با هدف حمایت کتابخانه‌های عمومی از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی برگزار می‌شود.

از مهمترین برنامه‌های نمایشگاه که از ۴ بهمن الی ۱۴ بهمن دایر است می‌توان به نمایش بازی‌های بومی محلی، جشنواره آیین‌های سنتی، جشنواره یک روزه غذا، نشست صمیمی با مسئولان و کارگاه آموزش نقاشی برای کودک و نوجوان اشاره کرد.

این نمایشگاه با ۳۵ غرفه از محصولات تولیدی بانوان برپا شده است و بخشی از آنان در راستای آموزش در طول سال در کتابخانه عمومی آیت الله شهیدی فعال هستند و کلاس‌های آموزشی دایر می‌کنند.

در حاشیه این نمایشگاه، فرماندار بستان آباد با دستور به مسئولان این امر برای هر یک از بانوان توانمند و فعال در زمینه صنایع دستی مبلغ هفتاد میلیون تومان وام چهار درصدی از محل منابع شهرستانی در نظر گرفتند و برای توسعه فعالیت‌های شرکت کنندگان در این نمایشگاه قول مساعد دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار