ساخت بوستان محصور بانوان گرمسار ۳۵ درصد پیشرفت دارد

شهردار گرمسار از آغاز عملیات اجرایی بوستان مادر، ورزش و جوانان و پارک آبی کودکان خبر داد و گفت: بوستان محصور بانوان با پیشرفت ۳۵ درصدی ادامه دارد.

تلیاری ، با بیان اینکه در راستای پیگیری مطالبات مردم طراحی سه بوستان با جامعه هدف مشخصی در گرمسار در حال احداث است، گفت: بوستان مادر یکی از مهم‌ترین مطالبات بانوان گرمساری از سال های گذشته تا کنون بوده است که در قالب پارک محصور ویژه طراحی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح از طریق مناقصه عمومی توسط پیمانکار با اعتبار ۱۹۸ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۱ هزارمتر مربع در قسمتی از بوستان شادی قدیم در دست احداث است، افزود: در بازدید اخیر از محل اجرای طرح بوستان مادر حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا تیر سال آینده افتتاح می شود.

شهردار گرمسار با بیان اینکه پیش از این بوستان شمیم ویژه بانوان احداث و بهره برداری شده بود که به دلیل باز بودن فضا و محصور نبودن آن، بوستان مادر به شکل محصور برای بانوان طراحی شد، خاطرنشان کرد: ایجاد فضای ورزشی، فضای تفریحی برای کودکان و بانوان، بوفه، اتاق نگهبانی، سرویس بهداشتی، رختکن و زمین بازی در این بوستان طراحی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار