رئیس سازمان مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی کشور:

مناطق آزاد ظرفیتی کم نظیر برای رشد برخی شاخص‌های آموزش و پرورش هستند

محمودزاده گفت: مناطق آزاد تجاری صنعتی در کشور، ظرفیتی کم نظیر و بستری برای رشد برخی شاخص‌های آموزش و پرورش هستند که باید به نحو مطلوب و شایسته‌ای از این ظرفیت بهره‌گیری شود.

 احمد محمودزاده رئیس سازمان مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی کشور در جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار اظهارکرد: موزش و پرورش موفق و توسعه یافته مرهون نیروی انسانی توانمند، کارآمد و متخصص است.

وی نیروی انسانی توانمند، کارآمد و متخصص محور اصلی کار در دستگاه تعلیم و تربیت است، چرا که عامل اصلی توسعه یافتگی جامعه نیز در همین محور خلاصه می‌شود.

رئیس سازمان مشارکت های مردمی و مدارس غیردولتی کشور افزود: آموزش و پرورش دستگاهی عریض و طویل با برنامه‌هایی متنوع است که ضرورت دارد دیگر مجموعه‌ها، نهادها و ارگان‌ها به کمک این نهاد فرهنگی، آموزشی و تربیتی بشتابند؛ چرا که بخش‌های گسترده‌ای از جامعه وام‌دار دستگاه تعلیم و تربیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: در هر منطقه و شهرستانی که از خرد جمعی و تعامل و هم افزایی بهره‌گیری شود، قطعاً اتفاقات خوبی رقم می خورد که نتایج حاصله و عواید آن به نفع دانش آموزان خواهد بود.

محمودزاده بیان کرد: زیرپوشش قرار دادن دانش آموزان مناطق محروم و بهره‌گیری از ظرفیت سازمان‌های مناطق آزاد در مسیر کیفیت بخشی به امور آموزشی و پرورشی نقش بسزایی دارد که امیدواریم این مهم با نگاه بلند و پیگیری همه جانبه مسوولان امر بیش از پیش محقق شود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار