جام حذفی اسپانیا؛

اتلتیک بیلبائو ۴ - ۲ بارسلونا/ برادران ویلیامز نسخه ژاوی را در وقت‌های اضافه پیچیدند+ فیلم

اتلتیک بیلبائو و بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی تماشایی با پیروزی ۴ - ۲ بیلبائو به پایان رسید.

در چارچوب رقابت‌های یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا؛ تیم بارسلونا در ورزشگاه سن مامس شهر بیلبائو مهمان تیم اتلتیک بیلبائو بود که پس از تساوی دو بر دو در وقت‌های معمول مسابقه، در وقت‌های اضافه با نتیجه پرگل چهار بر دو شکست خورد تا ارنستو والورده مقابل تیم سابقش پیروز شود.

در این مسابقه گورکا گوروستا در دقیقه یک، بیلبائو را پیش انداخت، اما بارسلونا توسط روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۲۶ گل خورده را پاسخ داد و شش دقیقه بعد لامین یامال این تیم را پیش انداخت. با این حال اویهان سانست در دقیقه ۴۹ گل دوم میزبان باسکی را زد تا بازی به تساوی و وقت‌های اضافه کشیده شود. در وقت‌های اضافه ابتدا اینیاکی ویلیامز در دقیقه ۲+۱۰۵ و پس از او برادرش نیکو ویلیامز در دقیقه ۱+۱۲۰ برای بیلبائو گلزنی کردند.

نکته جالب این مسابقه این است که ایناکی ویلیامز دوشنبه شب در جام ملت‌های آفریقا و در دقیقه ۸۹ بازی غنا و موزامبیک و زمانی که تیمش دو بر صفر از حریف پیش بود به زمین آمد و غنا در وقت‌های تلف شده دو گل خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. ایناکی ویلیامز بعد از حذف غنا به اسپانیا برگشت و ۴۸ ساعت بعد از آن مسابقه تلخ، گل برتری و صعود تیمش را بعد از ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی زد. نیکو ویلیامز برادر ایناکی که گل چهارم بیلبائو را در این بازی به ثمر رساند، برای تیم ملی اسپانیا بازی می‌کند.

با این نتیجه بارسلونا هم مثل رئال مادرید از مسابقات کوپا دل ری کنار رفت و بیلبائو در نیمه نهایی به مصاف برنده جدال امشب اتلتیکو مادرید و سویا خواهد رفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار