معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار ایلام:

بیش از ۶۳۰ صندوق اخذ رأی در استان آماده دریافت آراء مردم در روز انتخابات است

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار ایلام از احتمال تائید صلاحیت کاندیدا‌های جدید در انتخابات مجلس در این استان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۶۳۰ صندوق اخذ رای در استان آماده دریافت آراء مردم در روز انتخابات است.

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار ایلام با بیان اینکه تا کنون ۱۸ فرایند در حوزه انتخابات استان طی شده و اکنون در مرحله ۱۹ این فرایند هستیم، گفت: در مرحله جدید ۱۷ نفر از کاندیدا‌ها تایید صلاحیت شده اند که از این تعداد ۹ نفر مربوط به حوزه انتخابیه ایلام و تعداد هشت نفر مربوط به حوزه دهلران هستند.

وی تاکید کرد: در این مرحله طی روز‌های آتی احتمال تائید صلاحیت افراد جدید و رد صلاحیت افرادی که قبلا تایید صلاحیت شده اند وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در ادامه با اشاره به اینکه در حال آماده سازی برای آموزش نمایندگان فرماندار و تعیین اعضای شعب هستیم، ابراز کرد: پس از قطعی شدن اسامی این افراد یک دوره آموزشی برای آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: بیش از ۶۳۰ شعبه اخذ رای هم تا کنون در استان مشخص شده و در حوزه فناوری اطلاعات نیز زیرساخت‌ها آماده برگزاری انتخابات است.

حسنی اضافه کرد: همچین مناطق شهری و روستایی دارای نواقص در حوزه فناوری اطلاعات باید شناسایی و این مشکل رفع شود.

وی افزود: هم راستا با ستاد انتخابات، ستاد تامین امنیت انتخابات نیز که در وزارت کشور مسئولیت آن با معاون امنیتی وزیر کشور و در استان‌ها با معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار است، نیز تشکیل می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.