بازداشت سرشاخه اصلی شرکت لاکسون؛ این پرونده ۱۸۰۰ شاکی دارد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام درباره پرونده شرکت لاکسون گفت: این پرونده حدود ۱۸۰۰ شاکی دارد که سرشاخه اصلی آن در استان بازداشت و اموال او نیز شناسایی شده است.

عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام درباره پرونده شرکت لاکسون اظهار داشت: این پرونده حدود ۱۸۰۰ شاکی دارد که سرشاخه اصلی آن در استان بازداشت و اموال او نیز شناسایی شده است.

وی با اشاره به تفهیم اتهام ۴۰ نفر در ارتباط با این پرونده در ایلام افزود: این افراد با قرار تامین آزاد شده‌اند.

دادستان ایلام با اشاره به اینکه مالباختگان لاکسون خود به نوعی در عملیات مادی جرم شرکت داشتند، گفت: این موضوع در بحث جرائم اقتصادی است  و دادستانی نیز به عنوان مدعی‌العموم از جهت برخورد با مجرمین و حمایت از مالباختگان به پرونده رسیدگی می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت لاکسون در خارج کشور بوده و هیچ مرکزیتی در ایران ندارد، گفت: کار‌های این شرکت از طریق یک صرافی انجام می‌گیرد که با رسیدن به سرشاخه‌ها اقدامات قضایی در این خصوص در حال انجام است.

بخشنده تاکید کرد: در خصوص برخورد با فساد اقدامات مناسبی در استان انجام و در این راستا برای ۱۳ متهم ربا خوار حرفه‌ای پرونده تشکیل و در حال رسیدگی است.

وی عنوان کرد: خودکشی یکی از چالش‌های اساسی در استان است که انتشار آن آرامش روانی جامعه را به خطر خواهد انداخت.

دادستان ایلام با بیان اینکه به برکت نظام امروز امنیت در کشور برقرار است، گفت: ایلام با دارا بودن ۴۳۰ کیلو متر مرز مشترک با کشور عراق همواره یکی از امن‌ترین مرز‌های کشور محسوب می‌رود.

وی افزود: هر چند کشور در شرایط جنگ اقتصادی قرار دارد، اما این استان به برکت امام حسین (ع) و عنایت رهبر معظم انقلاب از لحاظ زیر ساخت‌ها پیشرفت مناسبی نسبت به سال‌های گذشته داشته است.

دادستان ایلام عنوان کرد: دستگاه قضا ارتباط تنگاتنگی با ستاد انتخابات، حوزه اجرایی  و ... دارد و به وظایف خود به خوبی عمل کرده است.

دبیر ستاد انتخابات ایلام نیز در این جلسه گفت:شرایط برای برگزاری انتخابات سالم در  استان مهیاست و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مدنظر است.

فرشید زرگوش با بیان اینکه فضای کل کشور انتخاباتی است، افزود: تلاش می‌شود مردم با آگاهی، شور و شعف یازدهم اسفند سال جاری در پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی با تاکید بر رعایت بی‌طرفی به عنوان اصل مهم حفظ سلامت انتخابات، گفت: این مهم همواره مورد تاکید است و دست اندرکاران برگزاری این انتخابات در این حوزه همیشه بر این اصول واقف بوده و بر آن تاکید دارند.

وی با اشاره به تاثیر گذار بودن قشر رسانه درانتخابات گفت:نقش و رسالت این قشر از جامعه در افزایش مشارکت عمومی در انتخابات نمایان است.

برچسب ها: بازداشت ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
لطفا در مورد اینکه از چه طریقی کلاه برداری کردن توضیح بدین ما هم اکاه باشیم که گول نخوریم ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۵۱ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
در ابتدا 100دلار میگرفت و روزی 10دلار سود میداد و هر فرد باید سه نفر معرفی می کردو..‌. مثل شرکت هرمی
طرفداراش میگفتن تو بورس خارجی کار میکنه و سود میده و...
نزدیک ۶ ماه تو ایلام بود سر شاخه هاش روزانه بالای بیست میلیون کاسب بودن
آبان صداش دراومد و درگاه برنامه رو بستن و پول مردم باد هوا شد.تو ایلام نزدیک چهل هزار مالباخته داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
وجود 1800 شاکی از یک شرکت نشان دهنده اوج بی کفایتی و هرج و مرج در نظام اقتصادی و قضایی مملکت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
تو رو خدا پول مردم رو از این محمدرضا غفاری مدیر شرکت طراوت خودرو نوین که کلاهبرداری از مردم کرده رو پس بگیرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۰۴ بهمن ۱۴۰۲
به داد اینها برسيد