برندسازی یکی از ملزومات توسعه و ارتقای اقتصاد واحد‌های تولیدی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: برندسازی یکی از مسائل مورد توجه در توسعه و اقتصاد شرکت‌ها است.

رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت مهرام گفت: برندسازی یکی از مسائل مورد توجه در توسعه و اقتصاد شرکت‌ها است که شرکت مهرام در این حوزه با موفقیت ورود پیدا کرده است.

رحمانی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی استان همواره نسبت به صنایع رویکرد حمایتی دارند، افزود: شهرصنعتی البرز به جهت دارا بودن زیرساخت‌های مطلوب و مناسب، مستعد توسعه بیشتر و بهینه‌سازی واحد‌های صنعتی خود است؛ بر همین اساس می‌توان از مجموعه معافیت‌ها و تسهیلات و همچنین ظرفیت‌های قانونی موجود در استان، در راستای احیا و فرصت‌سازی جهت توسعه واحد‌های صنعتی استفاده کرد.

این مسئول بیان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی استان، امکان ارتباط بیشتر در جهت بهبود کیفیت محصولات کشاورزی با توجه به حساسیت‌ها و استاندارد‌های موجود در صنایع غذایی وجود دارد.

وی یادآور شد: با همکاری و در نظر گرفتن منافع دوجانبه اصحاب صنایع و کشاورزان، همچنین با حمایت‌های مجموعه دولت به ویژه در استان قزوین می‌توان این ارتباط را تقویت و با هماهنگی و پیگیری‌های لازم، در این مسیر حرکت کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال در شهر صنعتی البرز افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.