توقیف محموله ۶ میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در اسدآباد

جانشین انتظامی استان همدان از توقیف ۴ هزار و ۲۲۴ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال و توقیف سه دستگاه خودرو در راه‌های ارتباطی اسدآباد خبر داد.

رضا زارعی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری رئیس پلیس پیشگیری و عوامل پاسگاه انتظامی چهاردولی با تشدید اقدامات اطلاعاتی و کنترلی در مسیر اسدآباد به قروه، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری موفق به کشف محموله انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق شدند.

او گفت: ماموران به دنبال رصد اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر تردد کالای قاچاق، هنگام کنترل این محور موفق به شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو پراید حامل کالای قاچاق و دو دستگاه خودرو پژو شوتی و اسکورت آن شدند.

جانشین انتظامی استان همدان با اشاره به دستگیری پنج نفر در این زمینه گفت: در بازرسی انجام شده از خودرو ۴ هزار و ۲۲۴ قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف شد.

زارعی با بیان اینکه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت جدی در محور‌های مواصلاتی شهرستان استمرار دارد، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.