فرمانده فراجا شهرستان اهواز:

جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز به صورت جدی در اهواز انجام می‌شود

سرهنگ زلقی گفت: جمع‌آوری اتباع بیگانه غیرمجاز در اهواز به طور جدی آغاز شده که بیشتر این افراد در ساختمان‌سازی هستند و کار‌های عمرانی انجام می‌دهند.

سرهنگ حسین زلقی فرمانده فراجا شهرستان اهواز در نشست شورای اداری اهواز جمع‌آوری اتباع خارجی غیرمجاز را از مطالبات مردم دانست و گفت: نیروی انتظامی اعلام کرده است در صورتی که تبعه بیگانه خارجی غیرمجازی در دستگاه و یا پروژه عمرانی به کار گرفته شود با مدیر دستگاه و یا صاحب طرح برخورد جدی خواهد شد.

او با بیان اینکه اتباع زیادی در شهرستان جمع آوری شده است افزود: جمع‌آوری تبعه خارجی غیرمجاز با نزدیک شدن به برگزاری انتخابات شدت بیشتری گرفته است.

سرهنگ زلقی در ادامه با بیان اینکه گروه‌های معاند تلاش دارند تا انتخابات در ایران را به چالش بکشند و مشارکت در این رویداد مهم ملی را کم‌رنگ کنند گفت: موضوع انتخابات یک وظیفه ملی و قانونی است که همه دستگاه‌ها باید حضور پرشوری را در پای صندوق‌های رای داشته باشند.

این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه به فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی تاکید کرد و یادآور شد: براساس بررسی‌های انجام شده میزان فعالیت‌های انتخاباتی در پیام رسان‌هایی همچون ایتا ۴۸ درصد، روبیکا ۲۸درصد، واتساپ ۴۹ درصد، تلگرام ۱۸ درصد و ایکس (توییتر سابق) ۵ درصد است.

فرمانده انتظامی اهواز بر تشکیل کارگروه بررسی فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی نیز تاکید کرد.

در ادامه این نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اهواز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال بی‌رونق نشان دادن انتخابات هستند و دشمنان با این راهبرد به دنبال نتیجه‌گیری از حواشی سال گذشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.