قاسمی مطرح کرد؛

ضرورت حرکت شبکه بانوان نقش آفرین دانشگاه در مسیر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی

مشاور رییس دانشگاه آزاد حرکت شبکه بانوان نقش آفرین دانشگاه در مسیر خودسازی جامعه پردازی و تمدن سازی را ضروری دانست.

قاسمی مشاور رییس دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین نشست مسئولین و رابطین امور زنان و خانواده که سوم بهمن ماه در خراسان رضوی برگزار شد، گفت: با توجه به بیانیه گام دوم و توصیه‌های مقام معظم رهبری برای ورود به گام دوم انقلاب اسلامی ضروری است بانوان دانشگاهی بخصوص شبکه بانوان نقش آفرین، نقش و جایگاه خود را در مسیر خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی تعریف و برای ایفای نقش مؤثر، فرآیند‌های عملیاتی آن را پردازش کنند. 

وی افزود: ایجاد شبکه و توسعه آن در گام اول در حوزه امور زنان تحقق یافت و در گام دوم انتظار می‌رود در راه خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی گام برداریم تا تمدن اسلامی در جهان اسلام شکل بگیرد. 

قاسمی تصریح کرد: در این گام می‌توان تفکر خود سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را با ظرفیت‌هایی که در امور زنان و خانواده سراسر کشور وجود دارد، گسترش داد. 

محسن مرادی رییس دانشگاه آزاد مشهد در این نشست ضمن بیان ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه در استان خراسان رضوی اضافه کرد: ایجاد شبکه بانوان از افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی و مایه مباهات است.

 چهارمین نشست حضوری بانوان نقش آفرین دانشگاه آزاد اسلامی متشکل از شبکه مسؤلین و رابطین امور زنان و خانواده استان‌ها و واحد‌های سراسرکشور که از صبح امروز سوم بهمن ماه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی آغاز بکار کرده است تا فردا چهارم بهمن ماه ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار