نتانیاهو پس از هلاکت ۲۴ نظامی صهیونیست: بدنبال پیروزی هستیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به هلاکت ۲۴ نظامی صهیونیست در عملیات روز گذشته (دوشنبه) مقاومت فلسطین در غزه گفت: از تلاش برای پیروزی دست برنخواهیم داشت.

به نقل از الجزیره، نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: روز گذشته ضربه شدیدی به ما وارد شد و کشته شدن ۲۴ نیروی ما موضوع ساده‌ای نیست. ما این نیروهایمان را در یک روز از دست دادیم و به آن‌ها احترام می‌گذاریم.

در همین راستا، یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز گفت: نگاه ما به شمال و مرز با لبنان است که حزب الله لبنان به طور مداوم اقدام به تحریک ما می‌کند و ما برای هر گونه تحولی آماده هستیم.

روز دوشنبه رسانه‌های فلسطینی از هلاکت ۲۲ نظامی صهیونیست بر اثر انفجار ۲ ساختمان و هدف قرار گرفتن یک تانک اسرائیل و انفجار یک تونل در خان یونس (در نوار غزه) خبر دادند.

در همین رابطه کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی هم با اعتراف به هلاکت نظامیان صهیونیست گزارش داد که «دیروز اگر سخت‌ترین روز نبرد در نوار غزه نبوده باشد، به طور قطع یکی از سخت‌ترین روز‌ها بوده است.»

در همین حال، برخی منابع صهیونیستی هم اعلام کردند که نظامیان صهیونیست که تعداد آن‌ها ۴۰ نفر بوده، دیروز در کمین سخت القسام در خان یونس گرفتار شدند.

منابع صهیونیستی همچنین اعلام کردند که یک تونل بمب‌گذاری شده دیروز پس از ورود نظامیان اسرائیلی به داخل آن توسط رزمندگان مقاومت منفجر شد که در اثر آن شماری از نظامیان صهیونیست کشته شدند.

از نشانه‌های تلفات بالای صهیونیست‌ها در روز گذشته حضور چندین بالگرد امدادی رژیم صهیونیستی در منطقه عملیاتی خان یونوس (جنوب نوار غزه) برای انتقال کشته‌ها و زخمی‌های صهیونیست‌ها بوده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
باور نمیکنن دوران و جنگای شش روزه اشون تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۳ بهمن ۱۴۰۲
جنگ جنگ تا پیروزی
آخرین اخبار