تولید برق نیروگاه رامین اهواز از مرز ۷ میلیون مگاوات گذر کرد

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز از تولید بیش از ۷ میلیون مگاوات برق در این نیروگاه خبر داد.

محسن حافظی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: با تولید ۷۶۹ هزار و ۴۶ مگاوات ساعت در دی ماه امسال توانستیم میزان تولید انرژی برق در ۱۰ ماهه امسال را به ۷ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۱۳۷ مگاوات ساعت برسانیم.

 او  به افزایش ۴۳ درصدی تولید برق و افزایش ۲۵ مگاواتی متوسط تولید لحظه‌ای در دی ماه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره کرد و افزود: تلاش‌های کارشناسان ما در جهت رفع چالش‌های فنی و بروزرسانی واحد‌های تولیدی این نیروگاه ادامه دارد تا بتوانیم با ظرفیت مطلوبی برق مورد نیاز مردم را در تابستان سال آینده تولید کنیم.  

 مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت: تولید پایدار انرژی برق برای مردم و صنایع مهمترین رویکرد ما در این مجموعه است و ضمن تداوم ثبات تولید برق در ماه‌های انتهایی امسال، با انجام تعمیرات اساسی و میان دوره ای، آمادگی خود را بمنظور تولید حداکثری برق ارتقا خواهیم داد.

آقای حافظی  افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده با اتمام پروژه‌های تعمیراتی با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان و پیک برق سال آتی خواهیم رفت و امیدواریم با حمایت‌های مدیران بالادستی شاهد افزایش ۲۰۰ مگاواتی تولید برق در این نیروگاه باشیم.  

 نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.