اختتامیه مسابقات قرآنی طلوع در پایگاه دوم شکاری

در مراسم اختتامیه «مسابقات قرآنی طلوع» مرحله مقدماتی در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از برگزیدگان این دوره تجلیل شد.

در این دوره از مسابقات قرآنی ۳۰۰ نفر از خانواده‌های کارکنان پایور و وظیفه پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریزدر رشته‌های حفظ، مفاهیم، ترتیل، اذان و قرائت تحقیق، در مدت ۲ روز با هم رقابت کردند که از این بین ۶۰ نفر دررشته‌های مختلف بعنوان برگزیدگان این مرحله انتخاب شدند.

امیر یوسفی فرمانده پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز با بیان اینکه قرآن کلام خدا و بهترین راهنما، اندرز دهنده و بشارت دهنده برای ما است گفت: اگر همه ما به داستان‌های عبرت اموز قران کریم توجه کنیم قطعا در زندگی عاقبت به خیر خواهیم شد و روز قیامت هم نزد پروردگار سربلند خواهیم بود.

سرهنگ سید مصطفوی رییس مرکز قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیزبیان کرد:باید در بخش قرآنی پیشرفت بیش از پیش در بین خانواده‌های محترم کارکنان ارتش داشته باشیم چرا که این مهم ازمنویات و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

سید یوسف حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هم گفت: پایگاه دوم شکاری تبریز در خصوص مباحث قرانی همواره از پیشروان و پیشگامان استان بوده که جای قدر دانی دارد.

وی با بیان اینکه قرآن سفره عظیم خدا است افزود: اگر می‌خواهیم مانند شهدا بوده و عاقبت بخیر شویم بهتر است، قرآنی باشیم و به ان عمل کنیم چرا که باعث سنگینی اعمال در روز قیامت می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار