اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار می شود

اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم روز جمعه 21 اردیبهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار می شودبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اولین مرحله سیزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم روز جمعه 21 اردیبهشت ماه به طور همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این آزمون‌هال هر سال در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و حفظ 5 جزء برگزار می‌شد که امسال برای نخستین‌بار در این آزمون‌ها رشته حفظ 3 جزء افزوده شده است که بر اساس فراخوان ثبت‌نام، این رشته مربوط به حفظ 3 جزء ابتدایی قرآن کریم بوده و به قبول‌شدگان گواهینامه استانی اعطاء خواهد شد.

در زمان تعیین شده برای ثبت‌نام در سیزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم حدود 9 هزار نفر آمادگی خود را برای شرکت در رشته‌های مختلف این آزمون‌ها اعلام کردند که بیشترین متقاضیان شامل 3 هزار و 500 نفر در رشته حفظ کل قرآن نام‌نویسی کرده‌اند.

محل برگزاری این آزمون در استان تهران بصورت متمرکز واقع در خیابان امام خمینی(ره)-بعد از تقاطع ولی عصر(عج)-دانشگاه افسری امام علی(ع) پیش بینی شده که حدود 1500 نفر شرکت کننده خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار