اداره آموزشی متوسطه کرمان در جمع ۵ اداره برتر کشور قرار دارد

معاون آموزش و پرورش کرمان گفت: اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش متوسطه آموزش و پرورش کرمان در ردیف ۵ اداره برتر کشور است.

اصغر پارسا در جمع سرگروه‌ها آموزشی استان کرمان گفت: اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان در ارزیابی شاخصه‌های مختلف در ردیف ۵ اداره برتر کشور است.

وی اظهار کرد: رسالت آموزش و پرورش برمبنای سند تحول بنیادین تربیت دانش آموزان در همه ابعاد شش ساحتی است که برای تحقق آن نیازمند داشتن برنامه در همه امور آموزشی و پرورشی است.

وی آموزش و پرورش را، اساس تحول فرهنگی و آموزشی در جامعه بر شمرد و گفت: با اقدامات خلاقانه، نگاه تحولی و روحیه جهادی و انقلابی می‌توانیم به سمت آموزش و پرورش قوی حرکت کنیم.

پارسا با اشاره به اینکه برای ارتقاء کیفی آموزش برنامه‌های خوبی در اداره کل در دست اقدام است گفت: برای تقویت و کیفیت بخشی به آموزش باید با برنامه محوری از همه ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد. 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مهمترین رویکرد آموزش و پرورش استان است از برگزاری آزمون آغازین ویژه دانش آموزان دوره متوسطه در ابتدای سال تحصیلی جاری خبر داد.

پارسا با اشاره به برگزاری ۳ دوره طراحی آموزشی با حضور مولفان کتب درسی گفت: تا کنون ۲۵۸ کارگاه تخصصی آموزشی در قالب ۶۳ هزار و ۷۳۸ ویژه دبیران استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استان کرمان در سال تحصیلی گذشته رتبه چهارم کشوری را در نظارت بالینی کسب کرده است از کسب رتبه چهارم کشوری در جشنواره کشوری الگو‌های برتر تدریس با کسب ۷ رتبه برتر کشوری نیز خبر داد.

گردهمایی سرگروه‌های آموزشی استان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش در سالن شهید مهدوی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.