افتتاح مدرسه شهدای دانش آموز حادثه تروریستی گلزار شهدا در کرمان

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس کرمان از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه به نام شهدای دانش آموز حادثه تروریستی کرمان، همزمان با اربعین این شهدا خبر داد.

 رضا هدایتی در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان از افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه به نام شهدای دانش آموز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با اربعین این شهدای والامقام خبر داد.

وی افزود: طبق دستور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، مبنی بر نامگذاری مدرسه‌ای به نام شهدای دانش آموز ۱۳ دی، در اولین فرصت این امر مهم در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان بیان کرد: در اولین فرصت، پروژه ۱۲ کلاسه‌ای به نام این شهیدان والامقام در نظر گرفته شد و کار تکمیل پروژه که به روال عادی می‌بایست تا مهر ۱۴۰۳ آماده می‌شد، با به کارگیری چند تیم در هر جبهه و چند شیفت کاری سرعت یافته است.

وی بیان داشت: این پروژه در اربعین شهادت آن شهیدان والامقام با حضور خانواده معزز شهیدان، مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: دانش آموزان شهید و شهیده به همراه خانواده خود و دیگر مردم شریف شهر کرمان، در حال پذیرایی و خدمت رسانی از مهمانان و زوار حرم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بودند که مورد حمله تروریستی کفتارصفتان و بزدلان قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و اینک با نام گذاری پروژه‌ای به نام شهیدان دانش آموز، یاد و خاطره شأن تا ابد در قلب و ذهن آیندگان خواهد ماند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار