احیای شورای هنر پس از ۱۳ سال در دولت سیزدهم

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: احیای شورای هنر پس از ۱۳ سال تعطیلی از جمله اقدامات دولت سیزدهم در راستای تقویت هویت ایرانی - اسلامی است.

سید محمد هاشمی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به ماندگاری ۲۵ آبان و تشییع شهدا در اصفهان گفت: تنها یک رویداد در این استان به‌قدری بی‌بدیل است که صد‌ها کتاب، قلم و دوربین باید برای ثبت آن به کار بیاید و آن رویداد موردی جز بیست‌وپنجم آبان و تشییع ۳۷٠ شهید نیست.

او با تاکید بر تقویت هویت فرهنگی اسلامی در ایران افزود: رونق فرهنگی یکی از اهداف اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین عدالت فرهنگی و نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منجر به بهره برداری از مجتمع‌های فرهنگی جدیدی شد.

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: احیای شورای هنر و تشکیل جلسات آن پس از ۱۳ سال تعطیلی از جمله اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سیزدهم در راستای تقویت هویت ایرانی-اسلامی از تولید تا جهت‌گیری جشنواره‌ها بر بستر هویت ایرانی و رونق فرهنگی یکی از اهداف جدی وزارت فرهنگ و ارشاد است.

هاشمی با اشاره به عدالت فرهنگی و تأمین زیرساخت‌ها مسئله گفت: در این راستا حدود ۱٠٠ هزار هنرجو در نقاط کشور آموزش‌های هنری و رسانه‌ای دیدند، حدود ۳٠ تالار مرکزی در فرهنگسرا‌ها و مجتمع‌های فرهنگی به بهره‌برداری رسید که این موارد از توفیقاتی بود که با همدلی و همگرایی رقم خورد.

در این مراسم که جمعی از هنر و رسانه و جمعی از مدیران استان حضور داشتند از زحمات علی تمنایی، مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان قدردانی و سیدمهدی سیدین‌نیا به‌عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار