بهره مندی بیش از ۱۵ هزار کردستانی از خدمات هلال احمر

بیش از ۱۵ هزار نفر طی ۹ ماه گذشته سال جاری، از خدمات حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر کردستان بهره‌مند شدند.

دکتر پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان عنوان کرد: طی ۹ ماه گذشته، بیش از ۳۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در طرح‌ها و برنامه‌های مختلف اعم از کاروان سلامت، بسته‌های معیشتی، پروژه‌های محرومیت زدا، طرح مشارکت اجتماعی ایرانیان و ... در این حوزه به صورت نقدی و غیر نقدی داوطلبانه و مردمی کمک شد. 

وی افزود: در این مدت، ۲۵ کاروان سلامت به روستا‌های کم برخوردار جهت ارائه خدمات درمانی، بهداشتی، توزیع دارو و آموزش‌های امدادی به صورت رایگان اعزام گردید.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان با اشاره به مشارکت داوطلبان این جمعیت عنوان کرد: در طی ۹ ماه گذشته در استان، ۱۳ پروژه محرومیت‌زدا و ۲۰۲ فعالیت داوطلبی اجرا شد و همچنین با برپایی ۹۳ چادر و ایستگاه سلامت، ۱ ایستگاه جمع آوری کمک‌های مردمی، ۱۲ طرح نیابت، ۲۰۵ سفره افطاری و همچنین توزیع غذای گرم در بین ۱۲۴۰ افراد کارتن خواب خدمات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی در ادامه اشاره کرد: در طرح‌های همای رحمت، کاروان‌های سلامت و... بیش از ۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان توزیع شد.

دکتر جلالی، تعداد خانه‌های هلال موجود در استان را ۱۲۲ مورد برشمرد و اظهار داشت: در خانه‌های هلال ۹۴ دوره آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و پایه داوطلبی برای ۱۸۵۴ نفر و ۴۰ دوره آموزش‌های متفرقه برای ۹۱۵ نفر برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.