امدادرسانی به ۸۳۰ حادثه دیده در کردستان

در یک هفته گذشته، امدادگران جمعیت هلال احمر به ۸۳۰ حادثه دیده در جاده های استان امدادرسانی کردند.

دکتر پیام جلالی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: طی یک هفته گذشته، توسط امدادگران جمعیت هلال احمر کردستان به ۸۳۰ حادثه دیده امدادرسانی شد که از این تعداد ۸۱۹ نفر حادثه دیده در برف و کولاک، ۷ مورد جاده ای، ۴ مورد خدمات حضوری بوده است.

وی عنوان داشت: در طرح زمستانه ۱۴۰۲، در پایگاه‌های امداد و نجات در محور‌های مواصلاتی استان ۵۵۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

جلالی با اشاره به آماده باش تیم‌های عملیاتی در برف و کولاک و بارندگی، اظهار داشت: بیش از ۲۰۸ نفر روز، از امدادگران و نجاتگران شعب تابعه، برای امدادرسانی به مردم در فصل زمستان به صورت شبانه روزی جهت ارائه خدمات و کمک به هموطنان آماده باش هستند.

دکتر جلالی بیان داشت: توسط تیم‌های عملیاتی که در تمام محور‌های مواصلاتی این استان آماده باش می‌باشند اقدامات امدادی و درمانی لازم صورت می‌گیرد، همچنین ۲۸ دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه خودروی ست نجات کمکدار و ۱۳ دستگاه وانت کمک دار در سطح استان برای امدادرسانی به هموطنان به صورت شبانه روزی فعال است.

وی در ادامه گفت: مردم در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ ندای امداد برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.