۷۲ داروخانه استان سمنان توزیع‌کننده شیر خشک هستند

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: شیر خشک معمولی در ۷۲ داروخانه در مناطق تحت پوشش این دانشگاه در حال توزیع است.

حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: مشکلی در خصوص تامین شیرخشک‌های معمولی (رگولار) وجود ندارد و بازار به تعادل عرضه و تقاضا رسیده است.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه اضافه کرد: ۷۲ داروخانه در مناطق تحت پوشش دانشگاه شیر خشک رگولار توزیع می‌کنند که ۳۵ داروخانه در شهرستان سمنان، پنج داروخانه در شهرستان مهدیشهر، یک داروخانه در شهر شهمیرزاد، یک داروخانه در شهرستان سرخه، ۱۵ داروخانه در شهرستان‌های گرمسار و آرادان و ۱۵ داروخانه در شهرستان دامغان توزیع کننده این شیرخشک هستند.

وی گفت: معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان علاوه بر نظارت بر کیفیت فرآورده‌های سلامت‌محور، تسهیل دسترسی مردم به این فرآورده‌ها را هم جزو وظایف ذاتی خود می‌داند.

وی بیان کرد: با توجه به حذف ارز ترجیحی شیر خشک، مابه‌التفاوت افزایش قیمت شیر خشک توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به داروخانه‌ها پرداخت می‌شود و تغییر قیمت چندانی در این فرآورده برای مصرف‌کننده واقعی صورت نگرفته و با ارائه کد ملی کودکان زیر ۲ سال شیرخشک برای خانواده‌ها در دسترس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار