جامعه هدف بالای آموزش و پرورش در انتخابات

استاندار کردستان گفت: آموزش و پرورش به دلیل ظرفیت و جامعه هدف بالا، پرچم‌دار اصلی مشارکت در انتخابات پیش‌رو است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود.

 اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سالن شهدای گمنام استانداری، اظهار داشت: هیچ و نهاد و ارگانی به اندازه آموزش و پرورش ظرفیت مردمی ندارد لذا در انتخابات پیش‌رو انتظارات مهمی از آموزش و پرورش داریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه آموزش و پرورش  باید توجه ویژه ای به امر انتخابات داشته باشد، گفت: این نهاد پرچم‌دار اصلی مشارکت در انتخابات است.

وی با بیان اینکه بدترین نوع بی‌مسئولیتی، عدم تعهد و احساس تکلیف در زمینه انتخابات است، گفت: همه ما تکلیف داریم و باید تمام تلاش خود را برای خلق یک حضور حماسی به کار گیریم.

استاندار کردستان بر رعایت اصل بی‌طرفی آموزش و پرورش در انتخابات تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش به دلیل جامعه هدف همواره مورد توجه کاندیداها است و تاثیرگذار نیز هست، بنابراین شخصا رفتار و عملکرد مدیران به خصوص در حوزه آموزش و پرورش را رصد می‌کنم و تعارفی نداریم چون به حیثیت و آبروی نظام لطمه می‌زند.

جامعه هدف بالای آموزش و پرورش در انتخابات

تاکید بر استفاده از ظرفیت مولدسازی

زارعی کوشا با اشاره به اینکه شهرستان‌ها ظرفیت خود در زمینه مولدسازی را احصا و معرفی کنند، گفت:  آماده پیگیری مسائل مختلف مولدسازی در استان هستیم و هیچ ملاحظه‌ای در این زمینه نداریم.

وی به وضعیت سرانه آموزشی و تعداد بالای مدارس تخریبی در شهرستان مریوان اشاره کرد و گفت: سرانه آموزشی در این شهرستان بسیار پایین‌تر از میانگین کشوری پایین‌تر است، مشکلات این شهرستان با کمیته برنامه‌ریزی به جایی نمی‌رسد و حتما باید به سمت مولدسازی رویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.