سهمیه بنزین بهمن ماه امشب واریز می‌شود

ساعت صفر بامداد یکشنبه (یکم بهمن ماه) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذر خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، در کارت‌های هوشمند سوخت شارژ می‌شود.

در یازدهمین ماه سال ۱۴۰۲، میزان ۶۰ لیتر سهمیه بنزین ماهانه به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز می‌شود.

همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها ابتدا شش ماه بود که به دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور و شرایط ویژه اعلام شده و برای مقابله با گسترش آن، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای این سقف را به ۹ ماه تغییر داد؛ بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۹ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بعد بنزین و شیر خشک نوبت به نان رسیده!!!
رئیس اتحادیه نانوایی های تهران گفته برای هر کیسه آرد نانوایان با انواع پخت تافتون و بربری و لواش باید به تعداد تولید از هر کیسه آرد ( مثلاً برای هر کیسه پخت تافتون که 220 قرص نان می شود) به 22 نفر با کارت های مختلف عرضه شود!!!!
همون شایعه چند وقت پیش که نان سهمیه بندی شده الان بعد دو هفته به واقعیت پیوست!!!!!!!
اینطوری هر نفر 10 قرص نان با یک کارت بانکی!!
که این خود مشکل بدتر میکنه با توجه به اینکه خیلی راحت به هر تعداد کارت هدیه بانکی تهیه کرد و تعداد تراکنش ها را بالا برد از آن طرف سهمیه آرد بیشتری دریافت کنند!!!!
مسئولان میان مشکل حل کنند بجای حل مشکل مشکلات بیشتری درست می کنند
اومدی ابرو شو درست کنی زدی چشم شو کور کردی!!!
علی برکت الله
Germany
ناشناس
۱۳:۰۰ ۳۰ دی ۱۴۰۲
باید چهل لیتر بنزین باشه
بعد قیمت آزاد بیست هزار تومن
بودجه رو صرف خرید اتوبوس برقی شهری و بین شهری و قطار کنند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۵۱ ۳۰ دی ۱۴۰۲
خودروهای سواری دیزلی که از مرز بازرگان ورود موقت دارند سهمیه دیزل ندارند یا به اونها اطلاع رسانی و داده نمی‌شود. به ما که ندادند، تا شهری مه رفتیم و برگشتیم دائم گدایی گازوئیل از رانندگان کامیون و تریلی. هنگام ورود و خروج هم که دزد بازار، هزارو دویست دلار گرفتند تا اجازه ورود دادند، نه قانون درستی و نوشته ای هست، هر کس به دلخواه هر کار میخواد میکنه، اشخاصی چون طالب زاده و فتاحی (فاتحی) و دار ودسته که دستی در این کار دارند در حال خیانتند، رسیدی که بما ندادند هزینه را زده بود نزدیک چهار میلیون تومان نه 1200 دلار، هنگام خروج هم بزور ظرفیت باک خودروی ما را 20 لیتر زیادی حساب کردند، باک 45 لیتری را 65 لیتر دلاری با ما حساب کردند، در اینترنت نشونشون میدم که این ماشین 45 لیتری هست میگفت کاری به این کارها نداره میخوای خروج کنی باید این پول را بدی ظلمه با خانواده بودیم و این همه ظلم، ترکیه هم که بدتر انگار به مادرشون کاری کردیم، فقط بی احترامی و به هر بهانه پول ميگيرند قانونی و غیر قانونی، ماموران گمرک ترکیه برای اینکه گیر نیفتند کار را سپردند به کار چاق کنها، به اصطلاح بارنامه (بیان نامه ترکها) درست کنه. مرز کاپی کوله که اصلا نگو و نپرس . یکی از یکی کثیف تر و نامردتر، از مدیر بالا ی گمرک تا حمال پایین همه دزد قاچاقچی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۳۰ دی ۱۴۰۲
بابا دستگاها را به روز رسانی کنید همه دستگاهها خراب هستند کارتها را نمیخونه سیستمش مال دوران احمدی نژاده ۲۰ سال بیشتره شرکت نفت رسیدگی کنه قبول کنید سامانه هوشمند کارایی نداره خیلی مردم اذیت میشند کارگران یا باید زیر کارتها کاغذ بزارند یا صفحه انقدر تاریکه نمیشه دید حتی رمز را نمیشه وارد کرد قطع کنها خراب قرار بود طرح کهاب اجرا بشه که نشد بوی بنزین تو جایگاها پیچیده رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۳۰ دی ۱۴۰۲
دقیقا همینطوره ک گفتی
آخرین اخبار