فرمانده انتظامی استان یزد:

ورزش سبب کاهش جرم در جامعه می‌شود

سردار عباسعلی بهدانی فرد گفت: با ایجاد ورزش در بین جامعه، دغدغه‌ها و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی به حداقل می‌رسد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزد در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: ورزش در همه رشته‌ها باعث می‌شود جرم در جامعه کاهش یابد و جامعه سرزنده و شاد می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

بهدانی فرد افزود: برای سرعت در مسیر بالندگی و اقتدار کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید همه ما با پیروی از ولایت فقیه، ارتقای روحیه جهادی و انقلابی در مسیر خدمتگذاری گام برداشته و از آن پاسداری کنیم.

او با بیان اینکه فرمانده انتظامی استان در کنار و حامی ورزش و جوانان خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و با ایجاد ورزش در بین جامعه و شور و نشاط اجتماعی، دغدغه‌ها و ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم در این نشست با تقدیر از همراهی‌ها و حمایت‌های فرماندهی انتظامی استان گفت: زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت در برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح استان غیرقابل انکار بوده و نیروی انتظامی استان در تمامی زمینه‌ها با ورزش و جوانان استان همکاری لازم داشته است.

حاجی حسینی افزود: اهمیت و تاثیر ورزش در کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها بر کسی پوشیده نیست و برنامه‌های مختلف ورزشی در حوزه ورزش و جوانان در راستای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد برگزار می‌شود که این امر به مدافعان نظم و امنیت انتظامی استان در بسیاری از موارد کمک می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.