شور و نشاط خانوادگی با ورزش پاراگلایدر در بافق

خانواده مجتبی شاهپور زاده، به خانواده پروازی در شهرستان بافق شهرت گرفته اند.

شاهپوری گفت: حدود ۱۰ سال است که در سایت ارم بافق ورزش پاراگلایدر را به صورت خانوادگی انجام می‌دهیم. 

او افزود: در این مجموعه که به نام شهید شاهپور زاده مزین شده است.

مسئول سایت پروازی ارم بافق بیان داشت: در کنار آموزش‌های دوستداران این ورزش، خانواده‌ام هم این ورزش را یاد گرفته اند و باهم تمرین می‌کنیم. 

شاهپورزاده گفت: فرزندانم امیرمحمد، امیرعلی و امیرحسین نیز هرکدام یاد گرفته اند و به راحتی می‌توانند پرواز کنند.

او افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و ظرفیت این سایت پروازی که از جمله بهترین سایت‌های کشور است، زمینه برای برگزاری مسابقات کشوری نیز فراهم است. 

شاهپورزاده بیان داشت: مسئولان هم در تامین برخی از زیرساخت‌های این سایت همکاری و دستگا‌های شهرداری، اداره ورزش و جوانان بافق و باشگاه فرهنگی ورزشی آهن نیز برای بهبود این سایت کمک کرده‌اند.

شوکت قانعی همسر مجتبی شاهپورزاده هم که این ورزش را در کنار همسر خود آموزش دیده است، گفت: ۲ سال است که در این ورزش فعالیت دارم ودر کنار خانواده بیشتر وقت خود را به ویژه در روز‌های تعطیل، به این کار مشغول هستم. 

قانعی افزود: هدف از این آموزش و یادگیری، تفریح و نشاط است و از زندگی در کنار همسر و فرزندانم لذت می‌برم و یک زندگی ورزشی و پرهیجان دارم.

قانعی بیان داشت: پرواز‌های موفق بچه‌ها باعث شده است که پدربزرگ و مادربزرگ بچه‌ها هم به این سایت بیایند و از نزدیک پرواز بچه‌ها را تماشا کنند.

اوگفت: حضور آن‌ها در سایت و محل تمرین باعث شور و نشاط بیشتری شده و به آنان قوت قلب بخشیده است.

قانعی افزود: موفقیت برنامه‌های پروزای این سایت، گردشگران و مهمانان خارجی را نیز به محل تمرین کشانده است که می‌تواند رونق خوبی برای این صنعت باشد.

او گفت: سعی داریم با همراهی خانواده و همکاری بیشتر مسئولان و توجه بیشتر آنان به این ورزش، با تلاش و پشتکار بیشتر هم راهی مسبقات کشوری باشیم و هم خانواده‌ای بانشاط‌تر و سالم داشته باشیم.

سایت پروازی ارم شهرستان بافق معروف به سایت پروازی سردار شهید شاهپور زاده در فاصله ۱۵ کیلومتری شرق بافق و در مسیر جاده روستا‌های گردشگری شادکام و قطرم قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.