ساخته هنرمند فیلمسازگلستانی؛

فیلم مستند «باشگاه اندیشه» در جشنواره «رویداد هم وطن» خوش درخشید

فیلم مستند «باشگاه اندیشه» ساخته جعفر صادقی هنرمند گلستانی، برگزیده اولین دوره از جشنواره فیلم‌های مستند اجتماعی با عنوان «رویداد هم وطن» شد.

فیلم مستند «باشگاه اندیشه» برگزیده اولین دوره از جشنواره فیلم‌های مستند اجتماعی با عنوان «رویداد هم وطن» شد.

بنا بر اعلام دبیر جشنواره، بیش از ۳۰۰ اثر از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کردند، که هیئت انتخاب ۲۰ اثر را برای شرکت در بخش ویژه مسابقه برگزید و هیئت داوران مستند باشگاه اندیشه به کارگردانی جعفر صادقی را بعنوان یکی از ۳ اثر برگزیده اولین دوره از رویداد هم وطن، معرفی کرد.


مستند باشگاه اندیشه، به قصه یک باشگاه کشتی در منطقه سیدآباد شهرستان گنبد کاووس می‌پردازد که در آن «جواد اندیشه» مشغول پرورش نوجوانان آن منطقه در رشته کشتی است که از این طریق با معطوف کردن بچه‌های سید آباد به ورزش، آن‌ها را از اعتیاد که یکی از مهمترین آسیب‌های اجتماعی منطقه است مصون نگه داشته است.


گفتنی است، جعفر صادقی نویسنده و کارگردان این مستند، با همکاری مسعود طهماسبی و سیاوش پاکدل به عنوان تصویربرداران و افشین اشراقی صدابردار این پروژه، مستند باشگاه اندیشه را تولید کرده اند که چندی پیش در جشنواره شبکه مستند بعنوان نامزد بهترین فیلم از نظر مخاطبین انتخاب شده بود و حالا تندیس ویژه اثر برگزیده رویداد هم وطن را از آن خود کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.