توزیع گاز مایع و نفت سفید برای ۵ هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل گفت: در روز‌های برفی، گاز مایع و نفت سفید برای ۵ هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی توزیع می‌شود.

سیدحجت مدنی با بیان اینکه در روزهای برفی، جلسه بحران سوخت در سطح منطقه برگزار و تصمیمات لازم به جایگاه داران ابلاغ شد، گفت: گاز مایع و نفت سفید ۵ هزار خانوار بی بهره از گاز طبیعی در استان اردبیل شارژ شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل با اشاره بر اینکه در روزهای بارش سنگین برف مشکل سوخت نداشتیم، افزود: خانوارهای فاقد گاز طبیعی در سطح استان گاز مایع و نفت سفیدشان شارژ شد و در شعبات روستایی با کارت بانکی خود سهمیه هایشان را دریافت کردند.
به گفته او، هر ماه ۴ کپسول ۱۱ کیلویی به همراه ۴۰۰ لیتر نفت سفید به خانوار ۴ نفره تعلق می گیرد، همچنین به خانوار ۵ نفره به بالا ۶۰۰ لیتر داده می شود.

مدنی ضمن تقدیر از جایگاه داران سطح استان گفت: در روزهای بارش سنگین برف ۷۸ جایگاه در سطح استان اردبیل به اندازه ۳ روز سوخت خود را خریداری و در مخازن خود ذخیره کردند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با بیان اینکه مشکلی از نظر سوخت رسانی در شهرها و روستاهای استان پیش نیامد، افزود: واحدهای تولیدی و مراکز حساس نیز مشکل تأمین سوخت نداشتند.

او اظهار کرد: با توجه به تداوم برودت هوا از مراکز حساس مثل بیمارستانها و تمامی مرغداری ها و نانوایی ها انتظار می رود نسبت به تأمین سوخت دوم خود اقدام نمایند تا در مواقع قطعی و افت فشار گاز با مشکل مواجه نشوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اردبیل تصریح کرد: در ایام بارش برف تعطیلی جایگاه عرضه سوخت نداشتیم و در حد کافی ذخیره فرآورده های نفتی در سطح استان اردبیل داریم.
مدنی با اشاره به اینکه شهروندان می توانند از ترددهای غیرضروری خودداری نمایند، گفت: برای تأمین امنیت سوخت در استان تلاش می کنیم و پیش بینی های لازم را انجام می دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.