سخنگوی شرکت نفت اردبیل:

مشکلی در عرصه سوخت‌رسانی به روستا‌های گرفتار در برف اردبیل نداریم

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: مشکلی در عرصه سوخت‌رسانی به روستا‌های صعب العبور گرفتار در برف اردبیل نداریم.

علیرضا دلداده مقدم با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات و امورات مردم در بحث سوخت جز اولویت‌های اصلی و کاری شرکت و صیانت از حقوق شهروندی است، اظهار کرد: در راستای ارسال سوخت به خانوار‌های روستایی و مناطق صعب العبور هیچ گونه مشکل نداشته و ذخیره سازی زمستانی در کلیه شعب روستا‌ها انجام شده است.

او افزود: همه تمهیدات لازم برای تأمین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است و این شرکت تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تأمین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل به ثبت نام تمامی افراد برای دریافت نفت سفید به صورت الکترونیکی اشاره کرد و افزود: شارژ کارت سوخت ۲ مرحله‌ای انجام می‌شود که نوبت اول در ۳ ماهه مهر، آبان و آذر اعلام شده بود و نوبت دوم برای دی ماه و بهمن ماه شارژ شده است که برای خانوار‌های یک تا ۴ نفر ۴۰۰ لیتر و ۵ نفر به بالاتر ۶۰۰ لیتر است.

دلداده مقدم با بیان اینکه سهمیه اعلام شده در کارت بانکی سرپرست خانوار روستایی شارژ شده است، گفت: سهمیه نفت سفید اعلامی قابل تمدید نیست و مصرف کنندگان می‌توانند با مراجعه تدریجی به فروشندگان نسبت به دریافت سهمیه خود اقدام کنند، همچنین خانوار‌های روستایی می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌ها به صورت الکترونیکی سهمیه خود را دریافت کنند.

او خاطرنشان کرد: از مردم استان تقاضا داریم به منظور تداوم تأمین انرژی عموم مردم در مصرف بهینه حامل‌های انرژی مانند گاز طبیعی، برق و سوخت‌های مایع از قبیل بنزین، نفت سفید، گاز مایع، نفت‌گاز و سوخت‌های دیگر، حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.