افتتاح شبکه‌های تبلیغاتی انتخابات در تاکستان و بویین زهرا

شبکه‌های تبلیغاتی دو حوزه انتخاباتی تاکستان و بویین زهرا با هدف عدالت در تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

صبح امروز شبکه‌های تبلیغات حوزه انتخابی تاکستان با عنوان تمدن، اصیل، کهن و حوزه انتخابیه بویین زهرا و آوج با عنوان شبکه تمدن به بهره برداری رسید.

این شبکه‌های تلویزیونی با هدف عدالت در تبلیغات داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تشریح برنامه آن‌ها و افزایش شور و مشارکت حداکثری مردم در سه حوزه انتخابیه قزوین. البرز آبیک، تاکستان و بویین زهرا و آوج به صورت ۲۴ ساعته به پخش یژه برنامه‌های انتخابی می‌پردازند.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده این شبکه‌های تلویزیونی که تعداد آن‌ها درکشور به ۲۰۰ شبکه می‌رسد در یک هفته زمان قانونی تبلیغات به تشریح برنامه‌های داوطلبان اختصاص می‌یابد.

انبارلویی مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در این مراسم گفت:قزوین اولین استانی هستیم که سه کانال در سه حوزه انتخابیه را افتتاح کرد.

وی افزود: هر نامزد انتخاباتی به مدت یک هفته فرصت دارد تا برنامه خود را در مدت ۲۰ دقیقه ضبط کند و در اختیار صدا و سیما قرار دهد.

انبارلویی اضافه کرد: برنامه داوطلب چند بار از شبکه اختصاصی حوزه انتخابی آن شهرستان پخش می‌شود.

حسینی فرماندار تاکستان هم گفت: این شهرستان دارای ۵ شهر و ۴ بخش است و ۱۸۲ شعبه انتخاباتی دارد.

وی افزود: جمعیت این شهرستان حدود ۲۰۰ هزار نفر است که ظرفیت‌هایی در بخش‌های زراعت، باغداری صنعت دارد.

ادیب رامندی فرماندار بوئین زهرا هم گفت: از مجموع ۷۶ نفر ثبت نام نهایی در این حوزه انتخابیه ۵۲ نفر تایید صلاحیت شدند.

وی افزود: این شبکه‌ها فرصتی برای ایجاد شور انتخاباتی و معرفی برنامه ها‌ی نامزد‌ها است تا مردم بتوانند با شناخت بهتری نماینده مورد نظر خود را انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.