رسالت رسانه در انتخابات وحدت آفرینی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین گفت: نقش و رسالت مهم رسانه در انتخابات وحدت بخشی و انسجام بخشیدن در جامعه است و باید به صورت هدفمند برروی این گونه مولفه‌ها کار کنیم.

حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان گفت: با توجه به انتخابات پیش رو و حساسیت مساله نقش رسانه‌ها برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای باید امیدآفرینی، نشاط و شور اجتماعی باشد

وی با اشاره به اینکه موضوع مشارکت در انتخابات مساله بسیار مهم و حیاتی به شمار می‌رود، تاکید کرد: انتخابات و برگزاری آن با حضور مشارکت حداکثری همواره مورد تاکید و توجه مقام معظم رهبری و همچنین مسوولان عالی نظام قرار گرفته است

براتی با بیان اینکه در دنیایی که به تنهایی کار و تلاش می‌کنیم و موفقیت‌های بزرگی را نیز در سطح بین المللی کسب می‌کنیم، گفت: امروز همه شاهدیم چند صد رسانه فارسی زبان در دنیا بر علیه نظام مقدس ما فعالیت شبانه روزی دارند.

وی افزود: وقتی دشمن این مقدار به ما هجمه وارد می‌کند آن وقت است که اهمیت و نقش رسانه‌های داخلی بیش از پیش نمایان می‌شود.

براتی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را عضو هیات هشت نفره استان در حوزه بررسی تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و اضافه کرد: رصد تبلیغات نمایندگان یکی از وظایف مهی است که رسانه‌های استان بایستی به طور جدی به آن بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: هدف نهایی همه ما اعتلای نام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راه هر یک از ما بایستی به درستی راه و هدفمان را دنبال کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.