فرماندار اشنویه:

ارتفاع ۱۰ متری برف عملیات جستجو برای یافتن کوهنوردان مفقود را سخت کرده است

ترابی گفت: ارتفاع برف در محدوده جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان رندوله این شهرستان بیش از ۱۰ متر است که همین امر عملیات را مشکل‌تر کرده است.

سیدعلی ترابی فرماندار اشنویه گفت: یک تیم ۳۰ نفره تخصصی از امداد و نجات تهران، در ششمین روز عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان رندوله این شهرستان را با دستگاه‌های پیشرفته شروع کردند.

او اضافه کرد: محدوده بستر ریزش بهمنی که باعث مفقود شدن این کوهنوردان شده بیش از یک هزار مترمربع است که ارتفاع برف در برخی نقاط آن در حدود ۱۰ متر بوده و همین امر کار جستجو را تا حدودی مشکل کرده است.

فرماندار اشنویه با اشاره به اینکه کار جستجو توسط تیم‌های کوهنوردی و مردم محلی همچنان ادامه دارد، افزود: افزایش دما طی چند روز اخیر در این منطقه احتمال ریزش بهمن دوباره را بیشتر کرده است و تیم‌های حاضر در منطقه باید با احتیاط کار جستجو را انجام دهند.

ترابی ابراز امیدواری کرد با مساعد شدن شرایط جوی در این منطقه و استفاده از تمام امکانات و تجهیزات برای یافتن کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان، زمینه پیدا شدن این افراد فراهم شود.

وی از همراهی و همکاری تیم‌های کوهنوردی شهرستان‌های مختلف آذربایجان‌غربی و مردم اشنویه به ویژه اهالی روستا‌های «زمی» و «آلکاوی» در طی چند روز عملیات جستجوی کوهنوردان مفقود شده در کوهستان «رندوله» این شهرستان قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.