ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در مدارس لامرد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد، از ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی و برنامه‌های آموزشی با موضوع «سلامت دهان و دندان» در این شهرستان خبر داد.

دکتر علیرضا دشت پیما سرپرست شبکه بهداشت و درمان لامرد، اظهار کرد: از آنجا که ارائه معاینه و آموزش‌های لازم در خصوص راه‌های پیشگیری از پوسیدگی دندان از وظایف اصلی دندانپزشکان و بهداشت کاران دهان و دندان است، همچون سال‌های گذشته به منظور آگاهی بخشی به دانش آموزان و خودمراقبتی و ارتقای سطح سلامت دانش آموزان از سوی واحد پیشگیری، بهداشت و سلامت دهان و دندان و واحد سلامت نوجوان، جوانان و مدارس شبکه بهداشت و درمان لامرد معاینه رایگان و کلاس‌های آموزشی ویژه دانش آموزان پایه‌های اول، چهارم، هفتم و دهم در این شهرستان از ابتدای مهر ۱۴۰۲ آغاز شده و همچنان تداوم دارد. 

او، هدف از اجرای این برنامه‌ها را ارتقای سطح فرهنگ سلامت، پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان و تشویق دانش آموزان به حفظ بهداشت دهان و دندان، عنوان کرد. 

دشت پیما افزود: روش‌های مراقبت از دهان و دندان، روش صحیح مسواک زدن و معرفی مواد غذایی مضر برای دندان ها، از مواردی است که از سوی دندانپزشکان و بهداشت کاران دهان و دندان به دانش آموزان در مدارس این شهرستان، ارائه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار