آستین از بیمارستان مرخص شد

پنتاگون در بیانیه‌ای از مرخص شدن وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان نظامی والتر رید خبر داد.

وزارت دفاع ایالات متحده امروز دوشنبه بیانیه‌ای به اشتراک گذاشت که لوید آستین، وزیر دفاع این کشور از بیمارستان نظامی والتر رید مرخص شد.

در این بیانیه، پنتاگون خاطرنشان کرد که درمان به خوبی پیش رفت و موثر بود و افزود که در حال حاضر، هیچ درمان دیگری لازم نیست و آستین فقط به طور منظم برای نظارت پس از پروستاتکتومی بررسی می‌شود.

در این بیانیه آمده است: «وزیر تا بهبودی کامل وظایف خود را از راه دور انجام می‌دهد.»

مرکز درمانی والتر رید در بیانیه‌ای که روز سه‌شنبه گذشته منتشر کرده، فاش کرد وزیر دفاع آمریکا در این بیمارستان و به دلیل بیماری سرطان پروستات تحت درمان قرار گرفته است.

در این بیانیه فاش شده که سرطان آستین ۷۰ ساله در اولین روز‌های ماه دسامبر ۲۰۲۳ تشخیص داده شد و در ۲۲ دسامبر تحت عمل جراحی برای درمان سرطان قرار گرفت. آستین در روز اول ژانویه ۲۰۲۴ با علائمی مانند «حالت تهوع همراه با درد شدید در نواحی شکم، لگن و پا» بار دیگر در بیمارستان بستری و پس از آن مشخص شد که او دچار «عفونت ادراری» شده است.

اطلاع رسانی درباره بستری شدن آستین به کاخ سفید و قانونگذاران آمریکایی چند روز به تعویق افتاد و همین امر باعث شد تا درخواست استعفای او مطرح شود. با این حال، کاخ سفید اعلام کرده بایدن به آستین اعتماد دارد و «مشتاقانه منتظر بازگشت او به پنتاگون است».

وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان هم گزارش داد وزیر دفاع آمریکا از بیمارستان دستور انجام حملات هوایی به یمن را صادر کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۲۶ دی ۱۴۰۲
کاش خبر مرگش برگشته بود
آخرین اخبار