ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف ۱۴۰۲ از ۲۳ دی تا ۲ بهمن ماه

داوطلبین شرکت در مراسم معنوی اعتکاف فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه جهت شرکت در این برنامه نام نویسی کنند.

حجت الاسلام سید ابوحامد روح الامینی گفت: اسلام دین انزوا، گوشه گیری و تنها زیستن نیست لذا با آن به مخالفت پرداخته و انسان را به اجتماعی بودن و استفاده از فکر و نظر دیگران تشویق کرده است.

وی ادامه داد: از آنجا که دست و پا زدن در مسائل مادّی تمایل به دنیا را در انسان افزایش می‌دهد و گاه آدمی را از یاد خدا و توجه به امور معنوی باز می‌دارد و به خود مشغول می‌کند، در اسلام برنامه‌ای داوطلبانه برای برطرف ساختن این آفت روحی تدارک دیده و آن مراسم معنوی اعتکاف نام دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ادامه داد: مراسم معنوی اعتکاف در سال جاری به همت ستاد اعتکاف شهرستان برگزارمی شود داوطلبین شرکت در این مراسم معنوی فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه جهت شرکت در این برنامه نام نویسی کنند.

دبیر ستاد اعتکاف شهرستان کوهبنان بیان داشت: متقاضیانی که به هر دلیلی قصد انصراف دارند می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی کوهبنان انصراف خود را اطلاع دهند.

وی در ادامه گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت مساجد با تکمیل ظرفیت، دیگر ثبت‌نام برای داوطلبین امکان پذیر نیست، لذا داوطلبین در اولین فرصت ثبت‌نام خود را قطعی کنند. 

روح الامینی بیان داشت: اعتکاف براداران در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار و اعتکاف خواهران در مسجد صاحب الزمان (عج) شهرستان برگزار می‌شود. 

وی خاطر نشان کرد: اعتکاف دانش آموزی برای اولین بار در مسجد جامع کوهبنان برگزار می‌شود این مراسم با حضور کارشناسان مذهبی، اخلاق و فرهنگی استان کرمان همراه خواهد بود.

برچسب ها: اعتکاف ، مراسم معنوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار