از ۲۳ دی ماه؛

ثبت‌نام اعتکاف ١۴٠٢ در زرند آغاز می‌شود

داوطلبان شرکت در مراسم اعتکاف فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه برای شرکت در این برنامه معنوی نام نویسی کنند.

حجت الاسلام قلیزاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرند ضمن بیان اینکه اسلام دینِ انزوا و گوشه گیری نیست و حتی با آن به مخالفت پرداخته است، گفت: از آنجا که دست و پا زدن در مسائل مادّی تمایل به دنیا را در انسان افزایش می‌دهد و گاه آدمی را از یاد خدا و توجه به امور معنوی باز می دارد و به خود مشغول می‌کند، در اسلام برنامه‌ای داوطلبانه برای برطرف ساختن این آفت روحی تدارک دیده و آن مراسم معنوی اعتکاف نام دارد.

وی افزود: امسال مراسم معنوی اعتکاف به همت شورای هیئات مذهبی برگزار می شود که داوطلبان شرکت در این مراسم معنوی فرصت دارند از ۲۳ دی ماه تا ۲ بهمن ماه برای شرکت در این برنامه معنوی نام نویسی کنند.

 دبیر ستاد اعتکاف شهرستان زرند مهلت انصراف از اعتکاف را نیز تا همین تاریخ اعلام کرد و بیان داشت: افراد می‌توانند در ساعات اداری با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی زرند به آدرس بلوار جنت انصراف خود را اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت مساجد، با تکمیل ظرفیت، دیگر امکان ثبت‌نام امکان پذیر نیست، لذا داوطلبان در اولین فرصت ثبت‌نام خود را قطعی کنند.

حجت الاسلام قلیزاده بیان داشت: ضمنا لینک ثبت نام ۲۳ دی ماه در کانال اداره تبلیغات اسلامی زرند به نشانی https://eitaa.com/khabar_t_zaranad اطلاع رسانی می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار