فرماندار تالش:

تردد در محور اسالم- خلخال امکان پذیر شد

به دنبال بارش سنگین برف در مناطق همجوار استان‌های گیلان و اردبیل، سرپرست فرمانداری تالش گفت: هم اکنون تردد در دو محور اسالم - خلخال و تالش- آق اولر از طریق زنجیر چرخ امکان پذیر می‌باشد.

ایرج موذن عصر سرپرست فرمانداری تالش روز یکشنبه با همراهی معاون عمرانی فرمانداری و رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در پی اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف با حضور در محور اسالم به خلخال از روند عملیات برف روبی در این مسیر بازدید کرد.

وی در این بازدید اظهار داشت: بارش برف از شب گذشته در شهرستان تالش در مناطق کوهستانی آغاز شده و در مناطقی تا ۵۰ سانتی متر بوده و در جلگه به صورت مخلوط برف و باران در حال بارش می‌باشد.

وی با ذکر اینکه هم اکنون راهداران سختکوش شهرستان با اکیپ‌های مستقر زمستانه در محور‌های تالش -آق آولر و محور اسالم- خلخال در حال برف روبی و نمک پاشی هستند گفت: در حال حاضر تردد در این محور‌ها با استفاده از زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی درعین حال اضافه کرد: با وجود بارش سنگین برف، چند محور فرعی کوهستانی بسته می‌باشد که به محض کاهش بارش برف اقدام به برف روبی و گشایش این مسیر‌ها می‌شود.

رئیس ستاد بحران تالش در این بازدید با تاکید به عموم مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی خواست تا به هشدار‌های اداره هواشناسی توجه ویژه داشته و از سفر‌های غیر ضروری بویژه به مناطق کوهستانی خودداری کنند.

موذن همچنین ز زحمت و تلاش پرسنل زحمتکش اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و هلال احمر و پلیس راه تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.