از همه شرکت‌های دانش بنیان برای شکستن مرز‌های دانش حمایت خواهیم کرد

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: از همه شرکت‌های دانش بنیان برای شکستن مرز‌های دانش حمایت خواهیم کرد و تا زمانی که هستم این کار ادامه خواهد داشت. 

 علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در مراسم افتتاحیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهمیت جایگاه نمایشگاه، این رویداد را جایی برای تضارب آرا بین مراکز دانش بنیان و صنعت نفت بیان کرد.

او می‌گوید: ۲۸۱ مجموعه دانش بنیان، ۲۷ مجموعه فنی، تعداد قابل توجهی از مراکز دانش بنیان و تولید بار اول در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان حضور خواهند داشت.

دانشی ادامه داد: با تصمیم وزارت خانه قرار شد کالا‌های حساس و تحت تحریم ساخته شود، به همین منظور در اقدامی جهادی و متکی به ظرفیت‌های داخلی۱۹۵۰۰ قلم کالا در تجهیزات بالادستی بومی سازی شده همچنین هدف گذاری برای ۷۵۰۰ کالای تحریمی صورت گرفته که در این زمینه ۶۸ درصد پیشرفت داشته ایم.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: با عنایت به اینکه ماشین‌های دوار به عنوان ویژه‌ترین پروژه در حال پیگیری است. در نمایشگاه پیش رو ۸ قرارداد ویژه منعقد و ساخت ۵ قلم کالای تجهیزاتی در این حوزه افتتاح خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.