فرماندار نمین:

تردد در محور‌های مواصلاتی نمین با زنجیرچرخ امکان پذیر است

فرماندار شهرستان نمین گفت: کلیه راه‌های مواصلاتی از جمله اتوبان دوطرفه اردبیل- نمین باز بوده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

طیب امینی با بیان اینکه نیرو‌های زحمت کش راهداری در حال آماده باش کامل هستند، اظهار کرد: نیرو‌های راهداری در صورت مسدود بودن راه‌ها بلافاصله به برف‌روبی و نمک‌پاشی در معابر شهری و بین شهری و جاده‌های مواصلاتی اقدام می‌کنند.

او با بیان اینکه چهار دستگاه ماشین برف‌روب در مسیر حیران به آستارا در حال آماده باش و بازگشایی هستند، افزود: مسیر حیران از نمین تا بهارستان باز بوده از بهارستان تا آستارا مسدودی داریم.

فرماندار نمین با بیان اینکه اتوبان ترانزیتی اردبیل به نمین باز است، تصریح کرد: هیچکدام از راه‌های اصلی و فرعی شهرستان مسدود نیست در صورت مشاهده بلافاصله بازگشایی انجام می‌شود.

امینی با بیان اینکه تا عصر فردا وضعیت قرمز و بارش سنگین برف و کولاک در شهرستان پیش بینی می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هر گونه مسدودی بخصوص مسیر‌های فرعی و روستایی را به عوامل راهداری و دهیاری‌ها اطلاع دهند.

او با تاکید بر اینکه مردم فهیم شهرستان نمین از هر گونه تردد غیر ضروری خودداری کنند، افزود: در شرایط ضروری حتماً خودرو را به زنجیر چرخ مجهز کنند و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.