هشدار سناتور آمریکایی به بایدن درباره احتمال باخت در برابر جمهوری‌خواهان

برنی سندرز به جو بایدن هشدار داد اگر به طور جدی به مطالبات طبقه کارگر رسیدگی نکند، خطر باخت در انتخابات ۲۰۲۴ برای او وجود دارد.

برنی سندرز، سناتور آمریکایی در حالی که کمتر از یک سال به انتخابات ریاست جمهوری در این کشور زمان باقی مانده است، در هشداری جدی خطاب به بایدن گفت که اگر او در حل بحران‌هایی که طبقه کارگر با آن رو به رو هستند به صورت جدی‌تری عمل نکند، باید خطر شکست در برابر رقیب جمهوری‌خواه خود را بپذیرد.

به گزارش گاردین، سندرز گفت: «ما باید شاهد خدمات جدی‌تری در زمینه مراقبت‌های بهداشتی، مسکن، اصلاحات مالیاتی و هزینه بالای دارو باشیم. اگر بتوانیم رئیس جمهور را وادار به حرکت در این مسیر کنیم، او پیروز خواهد شد وگرنه می‌بازد».

هشدار سندرز در مقطع حساسی در سیاست آمریکا مطرح می‌شود. بایدن در انتخابات مقدماتی و در میان دموکرات‌ها هیچ رقیب جدی ندارد. اما نگرانی‌ها در مورد اینکه نحوه عملکرد او در دوره اول ریاست جهوری بر میزان آرا تاثیر بگذارد بالاتر رفته است. 

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهد ترامپ نه تنها در ایالت‌های کلیدی محبوبیت دارد، بلکه در میان گروه‌های اقلیتی که پیش‌تر در پیروزی بایدن موثر بودند هم مورد توجه قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار