خودکفایی ۱۰ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در خوزستان

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: جشن خودکفایی ۱۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد استان و نمایشگاه توانمندسازی و تولیدات مددجویان برپا خواهد شد.

جمال شیبه با اشاره به ایجاد ۳۰ هزار فرصت شغلی با اعتباری بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال در سال گذشته گفت: برای ایجاد این میزان فرصت شغلی بخشی به صورت اعطای تسهیلات اشتغال و خودکفایی، بخشی توسط مراکز کاریابی هدایت شغلی و بخشی با گذراندن دوره‌های آموزش شغلی انجام شد.

او می‌گوید: اشتغال پایدار و درآمد با ثبات برای مددجویان بسیار محوری و مهم است و یکی از اهداف این جشن، معرفی الگوهای موفق، ترویج فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارآفرینان موفق استان است

شیبه، معرفی کمیته امداد به عنوان یک مجموعه کارآفرین و اشتغال زا را از دیگر اهداف این جشن برشمرد و ادامه داد: معرفی الگوهای موفق اشتغال ازجنس خود مردم که با دریافت تسهیلات و تنها با داشتن عزم واراده سعی وتلاش به جایگاه مناسبی در جامعه دست پیدا کرده و نقش مؤثری در تولید و تحقق شعار سال ایفا کنند را ازمهمترین دستاوردهای این جشن خواند.

به گفته این مقام مسئول گام بعدی این جشن تجلیل از یاوران اشتغال است، یاوران اشتغال، یعنی مجموعه استانداری وسایر دستگاه‌های مرتبط و مدیران عامل بانک‌ها می‌باشند که در تحقق برنامه اشتغال این استان نقش بسزایی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.