ایجاد ۱۷۶ کارخانه در استان سمنان چهار هزار و ۵۰۰ شغل آفرید

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: چهار هزار و ۵۰۰ نفر با ایجاد ۱۷۶ واحد تولیدی در استان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان پاییز ایجاد شد.

حمیدرضا قدس معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ابراز کرد: ۱۷۶ واحد صنعتی استان سمنان طی این مدت با سرمایه‌گذاری حدود ۴۰ هزارمیلیارد ریال پروانه بهره‌برداری دریافت کردند و مشغول به فعالیت شدند که زمینه اشتغال حدود چهار هزار و ۵۶۰ نفر را فراهم کردند.

وی بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای واحد‌های صنعتی که جواز تاسیس اخذ کرده‌اند، سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۵۵ هزار میلیارد ریال با اشتغال حدود ۱۴ هزار نفر پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۶۹۰ مجوز صنعتی در استان صادر شد، گفت: ۱۷۶ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری و ۵۱۴ واحد نیز جواز تاسیس دریافت کردند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به وضع موجود در بخش صنعت استان اضافه کرد: طی پایش صورت گرفته از واحد‌های تولیدی استان تا کنون ۲ هزار و ۴۸ واحد صنعتی استان دارای پروانه بهره‌برداری و مشغول به فعالیت هستند که با سرمایه گذاری حدود ۱۹۱ هزار میلیارد ریال منجر به اشتغال حدود ۶۰ هزار نفر در استان شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.