معاون عمرانی استاندار بوشهر:

۳۶۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های استان بوشهر تا پایان سال انجام می‌شود

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: ۳۶۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های استان بوشهر تا پایان سال انجام می‌شود که تاکنون ۲۹۳ کیلومتر محقق شده است.

محمدهادی رستمیان روز شنبه در بازدید از طرح‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان بوشهر از اولویت‌های حوزه عمرانی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: بهسازی و بازسازی جاده‌های اصلی و فرعی در استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر از اجرای ۳۶۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اجرایی شده که تاکنون ۲۹۳ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان انجام شده و تا پایان سال به ۳۶۰ کیلومتر می‌رسد.

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان بوشهر نیز گفت: از مجموع ۲۹۳ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان، عملیات روکش آسفالت ۹۵ کیلومتر مربوط به راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و ۹۸ کیلومتر هم آسفالت حفاظتی بوده است.

وی افزود: همچنین طی این مدت ۱۰۰ کیلومتر لکه گیری در محور‌های استان انجام شده است.

اخترشناس خاطرنشان کرد: محور‌های دیلم - بهبهان، گناوه - دیلم (محدوده امام حسن)، بوشهر - برازجان (دالکی)، چغادک - خورموج، برازجان - آبپخش از جمله محور‌های استان هستند که عملیات روکش آسفالت حفاظتی در آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام عملیات حفاظتی، لکه‌گیری و درزگیری محور‌های مواصلاتی، از خرابی شدید محور‌های جلوگیری می‌کند یادآور شد: برای اجرای عملیات روکش آسفالت در استان اعتباری بیش از ۲۶۲ میلیارد تومان از منابع ملی و استانی هزینه شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر با اشاره به فعال بودن پروژه‌های راهداری استان تصریح کرد: انتظار می‌رود روکش آسفالت محور‌های استان تا پایان سال به ۳۶۰ کیلومتر برسد که از برنامه هدفگذاری بالاتر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.