تجلیل از برگزیده‌های جشنواره قرآنی در میانه

طی مراسمی از برگزیده‌های جشنواره قرآنی باران وحی در میانه تجلیل شد.

 طی مراسمی از ۴۵  برگزیده شهرستان‌های میانه، هشترود و چاراویماق در رشته‌های حفظ قرآن، ترتیل، تحقیق، مفاهیم، نهج البلاغه، خطاطی ، نقاشی قرآنی و قصه‌های قرآنی در میانه تجلیل و قدردانی شد.

امام جمعه میانه در مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی باران وحی کمیته امداد این سه شهرستان با بیان اینکه تاکید خداوند در نزول قرآن کریم تربیت و تعلیم انسان بوده است گفت: قرآن کتاب تربیت است.

حجت الاسلام رشادی با اشاره به اینکه آیات الهی نوری پر فروغ برای انسان‌ها است افزود: دیدن این نور و بهره مندی از آن زندگی را راحت و جامعه را سالم، پایدار، روبه رشد و بالنده نموده و پر از آرامش و شادی می‌کند.

فرماندار میانه نیز در این مراسم توجه کمیته امداد به تربیت فرهنگی و قرآنی فرزندان خانواده مددجویان را یک نقطه قوت برای این نهاد توصیف نمود و گفت: اینکه کمیته امداد فقط از بعد مالی و اقتصادی به جامعه هدف نگاه نکرده و از بعد فرهنگی و تربیتی غافل نشده ارزشمند و قابل ستایش است.

آقای قشلاقی همچنین با اشاره به اینکه در مسابقات قرآنی برخلاف سایر مسابقات نباید نگاه قهرمانی داشت افزود: این نوع نگاه آسیب زا است و باید تمرکز روی نگاه تربیتی و فرهنگی افراد باشد تا افرادی با روحیه قرآنی تربیت شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار