بازرسی شبانه از میدان میوه و تره بار جیرفت و برخورد با متخلفان

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از انجام بازرسی شبانه از میدان میوه و تره باره جیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی گفت: بازار و اصناف جنوب کرمان به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود و بازرسی‌های مداوم و مستمر بازرسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از صنوف مختلف در حال انجام است و واحد‌های صنفی در جنوب استان به صورت مکرر و متعدد توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می‌شوند.

وی با بیان اینکه در بازرسی شبانه از میدان میوه و تره بار جیرفت ۳غرفه متخلف شناسایی و با آنان مطابق قانون برخورد شد، گفت: پرونده‌های این واحد‌های صنفی تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور و عدم ارائه فاکتور خرید مرتکب شده بودند برای رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحد‌های صنفی جنوب استان را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می‌توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان‌ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.