افتتاح روستابازار‌ها در شهرستان‌ها تا ۲۵ دی‌ماه

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : ایجاد روستابازار‌ها در توسعه رونق اقتصادی شهرستان و استان تأثیر مستقیم دارد.

عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در جلسه ای که با حضور فرمانداران، شهرداران و رؤسای شورا‌های شهرستان‌های اورامانات برگزار شد ضمن بیان تأکید ویژه استاندار اهمیت قانون ایجاد میادین میوه و تره‌بار تنظیم بازار گفت : ایجاد میادین میوه و تره‌بار تنظیم بازار در سطح شهر‌های استان یک تکلیف قانونی است که توسط وزیر محترم کشور در خصوص ایجاد میادین میوه و تره‌بار تنظیم بازار به‌صورت موقت در شهرستان‌هایی که فاقد این میادین مورد تأکید است.

وی افزود: در راستای ابلاغ وزیر کشور در خصوص ایجاد میادین میوه و تره‌بار تنظیم بازار تا زمان راه‌اندازی آن‌ها استاندار محترم این تکلیف رو در استان بر عهده فرمانداران محترم و شهردار‌ها داشتند که ان‌شاءالله به‌زودی این میادین در شهرستان‌های استان راه‌اندازی بشوند.

معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در راستای اجرای دستور استاندار محترم جلسات منطقه‌ای شهرستان‌های شرقی حوزه اورامانات و در روز‌های آتی شهرستان‌های غربی رو داشته‌ایم و بنا شد که تا ۲۵ دی‌ماه شاهد افتتاح این بازارچه‌های تنظیم بازار باشیم.

وی ادامه داد: این طرح به‌صورت هم‌زمان در سطح تمامی شهر‌های استان و در مرکز استان هم در ۸ منطقه شهرداری در حال پیگیری هست.

محمدی خاطرنشان کرد: ایجاد این بازارچه‌های عرضه مستقیم محصولات تأثیر بسیاری بر ایجاد رونق اقتصادی مردم منطقه و کاهش تورم استان خواهد داشت.

سعدی مصطفی‌زاده فرماندار روانسر ضمن خیرمقدم به مسئولان حاضر در جلسه، توسعه اقتصادی را شاخص مهم در توسعه روزافزون شرایط سیاسی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد گفت: توجه به زیرساخت‌های کشاورزی صنعت توریسم و گردشگری شهرک‌های صنعتی و بازارچه‌های مرزی باعث رونق هرچه بیشتر اقتصاد منطقه اورامانات خواهد شد.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های اصلی در تحقق راهبرد مشارکت موضوعات اقتصادی است بدون تردید تأثیر و وضعیت اقتصادی در انتخابات در تمام کشور‌ها یک موضوع انکارناپذیر است.

فرماندار روانسر عنوان کرد: مهم‌ترین اثرگذاری در حوزه مشارکت حداکثری گروه اقتصادی دارند و اگر بخواهیم شاهد مشارکت حداکثری باشیم باید به متغیر‌های اساسی اقتصادی در فرایند رأی‌دهی فقر بیکاری گرانی و تورم نگاه و توجه ویژه داشت

وی ادامه داد: در خصوص ایجاد بازار میوه و تره‌بار نمایندگان عرضه مستقیم کالا‌های اساسی، هدف در دسترس بودن کالا‌های اساسی برای مردم باقیمت مناسب که این ما باید فراهم کنیم و شرایط را تحقق این مهم هم نیازمند مشارکت مردم و هم ادارات است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.